Páxinas

venres, 11 de maio de 2018

HOXE RECOMENDAMOS.....

A DIVERSIÓN DE MARTINA

Hola! Eu son Claudia, teño 11 anos e gústame moito ir a ler a biblio do cole. 
Todos os días vou a biblioteca, si non é pola mañá, pola tarde. Encántame ler. Eu opino que a lectura non é solo unha persoa escribindo, se non que é un modo de vida. 
Resultado de imagen de a diversion de martinaO outro día fumos ca profe a ler e facer traballos, xa que estamos traballando "O Camiño de Santiago"; fixemos moitos murais e como eu acabara a miña parte, púxenme a investigar se había libros novos, e claro que había, había moitos! Pero houbo un que era moi pedido na escola, e tiña que aproveitar que estaba libre. Empecei a lelo e en 3 dias xa o rematei. A verdade que é un dos libros que che incita e que che incita a ler, deses que non queres parar, por eso escribo esto xa que é un libro xenial. 

Grazas Claudia pola túa valiosa aportación!!!




Ningún comentario:

Publicar un comentario